In de contacten met slachtoffers blijkt altijd weer dat zij enorm veel behoefte hebben aan zo veel mogelijk informatie. Niet alleen aan het begin van de letselschadezaak, wanneer alles nog nieuw is, maar ook tijdens het verdere verloop. Omdat wij aan deze behoefte willen voldoen, zijn in onze werkwijze de volgende aandachtspunten een must:
✓ een persoonlijke benadering;
✓ een goede bereikbaarheid;
✓ snelle en duidelijke beantwoording van vragen;
✓ regelmatige en heldere berichtgeving over de voortgang van de zaak;
✓ alle administratieve, verzekeringstechnische ‘rompslomp’ nemen wij uit handen.
Aanpak
Bij een ongeval in Nederland is dit onze aanpak:
✓ een intakegesprek bij u thuis;
✓ onderzoek naar de toedracht van het ongeval;
✓ beoordeling van de schuldvraag en aansprakelijkheid;
✓ aansprakelijkstelling Nederlandse of buitenlandse tegenpartij/verzekeraar;
✓ opvragen van medische gegevens bij de behandelende arts(en);
✓ inventariseren van de schade;
✓ indienen van de schadeclaim bij de Nederlandse of buitenlandse verzekeraar;
✓ advisering door onze medische adviseur(s) voor de beoordeling van blijvend letsel en bij medische expertise(s);
✓ onderhandelen met de Nederlandse of buitenlandse verzekeraar over de schadevergoeding.
